Vad jag menar med "ett tråkigt liv"

Mhm, vissar verkar ju inte fatta vad jag menade igår när jag skrev att mitt liv började bli lite väl tråkigt. Det kanske verkade som jag tyckte det var tråkigt att gå hem till Martin varje dag, men det är absolut inte det jag menar. Att vara med han är väl nått av det jag trivs absolut bäst med i mitt liv, och skulle göra ännu oftade om jag kunde. Han är underbar och absolut inte tråkig!
Jag menar att det inte händer nånting mer spännande i mitt liv, det har sett lika ut i alla år nästan och jag känner att jag vill ha nån slags förändring, att det ska hända nånting riktigt roligt. Jag vill hitta ett jobb så jag skaffar mig lite pengar och kanske kan dra utomlands, eller nått sånt. Det var det jag menade. Därför så ska jag göra en förändring i morgon, tror jag. Vad det blir de får ni se då.
Jag älskar dig Martin...
Hejs


lite less kanske.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Skicka in ansökan om feriearbete så att du inte missar det. Det kan väl bli förändring? Kram!

2011-03-06 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0