Uj va ja bloggar.

Jahapp, den förbannade tandverken fortsätter och jag håller nästan på att bli galen. Men vem orkar klaga, kunde ju ha haft det mycket värre. Dock är jag lite less på griniga människor just nu också, är väl dom enda känslorna jag har för tillfället.. :)

Kvällen ska jag tillbringa med martin, efter att jag varit med Ida och mickis. Ida är här och hälsar på från norrköping, har inte sett henne på mer än ett halvår säkert, så de är fan på tiden nu! Dock lär jag hinne hem och se big brother, så blir inte så länge. Trodde även jag skulle få huset i duvnäs för mig själv i helgen eftersom Hugo och pappa har åkt på alfta cup eller vad den hette, men då skulle jag visst få lov att vara barnvakt, trökigt. Men är ingen hemma där nästa vecka heller, så får väl vänta tills dess ;) hehe

Ja, nu ska jag väl ta och fixa till mig lite, sen kanske börja dra mig ut. Vi hörs sen när de finns tid. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0