tröttare än tröttast

Hejsanhejsan! Är så sjukt trött och sliten så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, blev ju inte bättre av att vi hade nå avslappning sista timmen heller, då var jag helt ärligt bara en sekund från att somna. Inatt har jag inte fått mer än max 2 timmars sömn, så där är ju förklaringen.
Jag ska alldeles strax börja dra mig mot martin. Har ingen vidare lust att gå ut i slasket igen, men har väl inget val, för självklart vill jag till min älskling. Och nå skjuts är det ju ingen fråga om i den här familjen.
Åh serriöst, sitter och slår mig själv på kinderna och lyssnar på partymusik för jag ska vakna till men verkar inte funka, så nu är de dags o resa sig så jag inte somnar till här. Kommer säkerligen hem rätt sent, men ska väl se om jag kan hinna med ett inlägg då :) Hejs!


inte så passande idag nej.. Mina har gått från lite skitiga till svarta på bara promenaden hem från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0