superdupertråkigt

OM DIG.
Namn? - Josefine
Vart bor du? - Duvnäs, Vansbro
Bor tillsammans med? - Pappa, Hugo, Elvira, Mamma, Roger, Freja
Husdjur? - Sigge, Dumle och Chippen
När är du född? - 930704
När ska du sova ikväll? - vet inte
Duschat idag? - nej
Pussat någon idag? - ja
Vad har du ätit idag? - mjölk, banan och flingor till frukost, sen bacongrejs och makaroner
Dagens klädsel? - inget speciellt, mjukisar, linne och en tröja.
Dagens bästa? - har inte hänt särskilt mycket bra faktiskt.
Dagens sämsta? - att det blev som det blev..
Dagens roligaste? - Ganska roligt att kolla på beja eftersom hela hon är prickig, vattkopper!
Har du många vänner? - jag har en del iaf :)
Hur många har du kysst? - Jag vet faktiskt inte.
Hur många har varit otrogna mot dig? - 1 antar jag..
Har du pojk-/flickvän? - ja
Vem pratade du med i telefon senast? - Systra
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Elvira - vet du att jag drömde inatt att du hade kontantkort men det var inte sant. (hon är lite knepig, ja)

ÄRLIGHET.
Ditt äldsta hångel? - 33
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - 3
Vad tycker du om kärlek? - det är underbart när det väl fungerar
När kramade du någon sist? - i morse
Var det en speciell person du kramade? - Min pojk, så ja.
Har du svårt för att bli kär? - Har nog inte det.
När kysste/hånglade du med någon sist? - imorse
Ångrar du det? - nej
När fick du senast en komplimang? - vet inte
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha undra hur många gånger jag hånglat med mickis? Och katta? och flera andra, herregud.

HAR DU NÅGONSIN.
Varit medvetslös? - ja
Playat? - ne
Hånglat med fler än 50 personer? - nej
Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? - ja
Gjort något riktigt dumt? - om jag har
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Åkt ambulans? - nej
Gjort något olagligt? - på sätt o vis ja.
Blivit polisanmäld? - nej
Blivit stoppad av polisen? - dom har väl stannat o kolla hur de ligger till ;)
Varit på polisförhör? - nej
Slagit ner någon? - nej
Skämts över dig själv? - har jag nog ja
Tagit droger? - aldrig i hela mitt liv.
Blivit "utnyttjad"? - kanske
Gråtit inför någon du tycker om? - ja, fast tycker inte särskilt mycket om den människan just nu.
Misshandlat någon? - nej
Umgåtts med folk som sysslat med droger? - nej
Haft sex när du inte ville? - man är väl inte alltid sugen, haha.

SENASTE PERSONEN SOM.
Sov i din säng? - Elvira
Såg dig gråta? - Farmor
Fick dig att gråta? - Hugo
Du delade en cigg med? - Mickis
Du gick på bio med? - Minns ja inte
Du var tillsammans med? - Är tillsammans med martin
Du saknade? - -
Sa att han/hon älskade dig? - Martin

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN.

Saknat någon? - Ja
Ångrat något? - nej
Ljugit? - antagligen
Svikit någon? - de vet jag inte.
Gråtit? - ja
Skrattat? - Ja
Slagits? - Nej

FRÅGOR OM DINA VÄNNER.

Vem vet allt om dig? - Ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? - Jag tycker dom är roliga allihop
Vem är snyggast av dina vänner? - Snyggast hela gänget!
Vem är den du helst har filmkväll med? - mickis kanske, eftersom jag står henne närmast eller vad man ska säga.
Vem står dig närmast? - som jag sa nyss, mickis
Vem är galnast? - Idah tror jag nog!
Vem har du känt allra längst och fortfarande känner? - Av mina vänner? De är nog kusin amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0