rörigt inlägg om allt

ojojoj, mår väl som jag fötjänar en dag som denna kan jag tänka mig. Inge ångest har jag iallafall, möjligtvis lite för att jag inte satt hemma igår istället, hade varit skönt att vara pigg när de är nice väder.

Börjar med att berätta om hela gårdagen då. Jag gick till skolan vid halv tio nångång för att se esteternas teater. Den var grym, dom är alltid bra så de var ju inte så konstigt. Hade bara engelska efter det, så gick väl dit och sedan for jag till borlänge med Magnus. I borlänge mötte vi lisafisa också, så de blev väl lite lite shopping. Det ska ni får se sen :) När vi sen skulle hem så missade vi sista bussen, så trodde vi skulle få slänga ihop pengar till tåg istället. Men tur som vi hade mötte vi Sandra och Heidi på kupolen som erbjöd oss skjuts hem. Det blev en trevlig tur hem i en trång liten ford, mysigt ;)
När jag sen kom hem blev det utgång. Gick hem till nån spårsvetsare som hade fest. Var inte så jättemycket folk, men hade roligt ändå :) Påväg hem var jag inte världens bästa skick så jag ringde martin som sen följde med mig hem. Hade han inte gjort de hade jag väl blivit överkörd eller somnat i en snöhög, så tur min pojkvän är snäll :)

Nu snart ska jag gå ut och gå med mickis en vända i solen, ska faktiskt ta och köpa mig en glass tror jag! Första det här året isf. Vi får se. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0