nystädat och fräscht!

hej igen! Fortfarande bra med er? Dååååså!
Jag sitter här och letar efter en passande dator, för pappsen lovade mig en ny!! :D Skönt för mina vänner att slippa skämmas när dom sitter brevid mig i skolan liksom, för den är ju sååååå pinsamt ful om man frågar dom. Glad för eran skull, verkligen. :*
Annars har jag hunnit med en del nu när jag inte har nån dator hela dagarna. Har städat mitt rum, och lagt i ett alldeles nyss påslakanset, ska bli så mysigt att lägga sig sen! Sen tände jag doftljus också så det luktar gott där inne, nästan så jag längtar efter sängen riktigt riktigt mycket nu! ;)
Imorgon drar vi till malung med klassen och bowlar. Hoppas jag klår dom allihop, annars blir jag ledsen. Efter det ska jag gå en vända med min boyfriend få se vad vi hittar på sen :)
ha de fint iallafall och godnatt :)


världens bästa katarina


Kommentarer
Postat av: katta

världens bästa josse!! <3

2011-03-30 @ 12:08:00
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0