lååångt inlägg

Alltså, blogg.se är ju inte lite knepigt nu för tiden heller. Eller är de bara för mig de krånglar eller? Kunde inte logga in igår, och inte idag på förmiddagen heller. Liiiite tråkigt eftersom ibland kommer man på nånting man verkligen vill skriva, men så går de inte och man bara skiter i de. Hmm.

iallafall så var vi ju och kollade på ett gym i falun igår. Det var skitfräscht och trevlig personal, inte särskilt dyrt heller, så hade jag bott i falun hade jag inte tvekat en sekund på att gymma där. Må bättre hette det. Dom har ju olika klasser med dans, yoga och sånt där hela dagarna, så vi fick vara med på ett zumba-pass, alltså dans. Det var superkul! Dock lite svårt att hänga med första gången man kör, men hade vi haft såna klasser i vansbro hade jag lätt gått dit!
På bussen hem från falun skrattade jag så tårarna spruta, guuudars va jag trivs i min klass. Fjällisarna tycker ju att vi BFare har en töntstämpel på sig, men tro mig, isf trivs jag jävligt bra som tönt! ;) haha.

Idag har det dock inte hänt lika mycket. jag började dagen med ett studiebesök på turistbyrån. Kanske inte jätteintressant, men nu vet jag iallafall vad dom pysslar med där, vilket jag faktiskt inte hade en aning om innan. Nästa vecka har jag ledig tisdag och förmiddag på onsdag vilket jag tycker låter superbra!

Sökt jobb har jag också gjort. Skickade in en ansökan till kommun om att jobba inom äldreomsorgen. Får hålla alla tummar och tår så jag kanske kan tjäna lite kronor i sommar.

Nu är de väl iallafall dax att hitta på nånting annat. Gå ner och kissa först och främst för nu kan jag snart inte hålla mig längre. Vi hörs sen om bloggen har lust att funka då :) Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0