hejsanhejsan

Vill ni veta en läskig sak? Jag tuppade typ av i duschen idag för att jag skärde mig (jag säger skärde, ja) på rakhyveln så brutalt. kolsvart för ögonen, och benen vek sig så jag hamna på golvet. Men jag lever, skönt är väl det!

Annars har iallafall dagen varit superbra, även fast jag trodde jag skulle bli på dåligt humör när martin bara jävlas. Har suttit ute på trappen med en kopp kaffe och solat ansiktet litegrann, sen har jag väl mest sett på big brother, eftersom pappsen var snäll och köpte live åt mig ;p haha.

Just nu sitter jag mest och väntar på att dom ska komma hem, ska tvinga lillsyrran till o göra nergerbollar, för blev så sjukt sugen på såna. Dock lite för lat för att göra dom själv ;)

jaja, vi hörs väl i morgon, då har jag superlång sovmorgon till kl 2, sen svenska lektion. Hur eftermiddagen spenderas får ni höra då :) pusshej!



slasket är ju dock inte så kul om man går runt i tygskor, men då får man skylla sig själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0