hejhoppgummisnopp

Jag har hamnat hemma vid martin helst plötsligt. Han har tydligen en bil idag så han hämtade mig alldeles nyss.
Idag har jag iallafall haft en heldag i skolan. Vi blev kvar efter vanlig skoltid och lagade mat med klassen och såg på en film. Den var iallafall sjukt bra, typ om nån syster som blir tvingad att donera organ till sin äldre syster som har canser, även fast hon med canser inte vill. Den borde ni se, sister keeper eller nått sånt heter den.
Imorgon blev vi lediga eftersom vi hade en så lång dag idag, så jag spenderar väl mesta delen av dagen med min pojk. Han är inne i duschen nu så ska väl snoka igenom hela datan nu ;)))) haha nejdå, skoja bara gubben, har inte rört nånting!
Tänkte bara säga att jag har världens bästa vänner också, sånt kan man inte säga för ofta! I love you homies!
godnatt på er, vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0