hejhej hemskt mycket hej

Jag håller på att svimma av på riktigt nu, helt allvarligt. Jag vet inte vad jag ska göra. Värktabletterna hjälper inte och att borsta länge och hårt på tanden som mamma sa man skulle göra har inte heller hjälpt. Antar att det går över snart, annars är det väl bara att pallra sig iväg till tandläkaren. Jag förstår inte varför man ska få ännu flera tänder? Man drar ju ändå oftast ut visdomständerna. hm.

Nyss tittat på big brother hemma vid pappa som hämtade mig för nån timme sen vid mamma. Där hann jag med att sätta upp lite tavlor i mitt rum bland annat och sen låg jag mest och kollade tv och så. Imorgon far vi iväg till falun med klassen för och kolla nått gym där, efter de hoppas jag att jag får träffa martin, saknar han!

Nu är det dags för sängen. Slipper gå upp tidigt i morgon för dom hämtar upp mig nere vid vägen efter 9 nån gång imorgon.

Nattinatti


ge mig sommmmmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0