hajhajhaj

Halloj bloggen!

Min dator stendog igår, eller ja, inte datorn utan laddaren till den, så den vill inte starta längre, lär väl fixa mig en ny sådan antar jag, för min dator ska minsann inte dö ännu ;) Har ju alla bilder och sånt på den så lär ha igång den nu när snälla lilla ida ska hjälpa mig med bloggen :D

iallafall, idag har jag haft sämsta dagen någonsin! Skippade som vanligt frukosten hemma i morse och tänkte köpa den i skolan istället, men när jag kommer dit så är kafeterian stängd hela dagen och till mat stog de att de skulle vara äcklig jävla hundmat, så då hoppa jag äver lunch också, så skaaaapligt hungrig var jag på slutet av dagen. har kommit hem till fammo nu och fått lite mat iallafall, och även hunnit gå till sporttältet en vända.

Nu snart är de väl dags o dra hem. Hoppas på lite kaffe först bara för har inte fått en enda kopp idag!!! haha

Hörs väl sen då om jag får låna pappsens dator för hugo. Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0