godmorgon!

Godmorgon! Har ganska nyss tagit mig upp faktiskt, men de är mickis fel. Hon tog upp hela sängen så har inte sovit så skönt ;) haha..
Jag och mickan  hade en trevligt kväll igår här hemma. Vi käkade massa gött och såg på big brother, sen har vi väl spökat ut oss som vanligt, så är kolsvart runt ögonen, vilket innebär en dusch så snart som möjligt!
Idag tänkte jag hitta på nånting med min pojkvän iallafall, mickis tycker jag är toffel för att jag inte ska vara med henne och amanda, men jag var ju faktiskt med henne igår även fast jag tänkte vara med martin, så daah! Har aldrig dissat henne för han så!
Nej, nu drar vi ner och käkar en frukost, sen duschen och en promenad på det! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: amanda

du SKA vara med oss! :D

2011-03-05 @ 13:47:17
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0