Godmorgon

Eller inte så god morgon. USCH va trött jag var i morse, det var ju hemskt. Gick upp som en levande zoombie, därför jag ser ut som jag gör idag i både hår och klädväg, haha.

Min gårdag var ju inte den bästa, så kan ju vara därför jag är på rätt dåligt humör idag, hoppas det blir bättre till kvällningen. Jag ska hem till martin efter skolan och hitta på nånting, sen ska jag hem och lägga mig TIDIGT. Det betyder, inge big brother ikväll, men vi får väl se hur det slutar. Jag brukar säga så, men sitter oftast uppe ännu längre då.

Mina goda vänner sitter på lektion för tillfället, själv har jag ingen förs klockan 2. Gudars vad lite lektioner jag har på schemat nu för tiden, men de är väl skönt. Om nån vecka har jag inte ens kvar den första lektionen vi hade i morse, så då blir jag ju ledig nära på hela torsdagen, förutom gympa sista timmen. 
Tänkte vara lite duktig och räkna matte efter luchen iallafall, brukar sluta med 1 eller 2 tal i boken, men det är ju bättre än ingenting ;)

Nu ska jag sätta igång med lite engelska, så hörs vi sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0