en sån där lista igen...

Snodde en lista från Behira, eftersom jag har så otroligt tråkigt.


När vaknade du imorse?
- Har vaknat flera gånger till och från, men gick upp vid 12.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Vart fan är martin? haha

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Det har jag inte gjort

Vilket humör är du på?
- Glader!

Vad har du på dig just nu?
- Mjukisbyxor, raggsockor, mammas tjockiströja och mössa.

Har du ont någonstans?
- i handen

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

- Tacos!

Hur mycket var din senaste lön på?

- Fick "lön" för jag varit barnvakt på 600.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- två bananer, en loka och nötter.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Facebook

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Dagen är ju redan förbi, så nu ska jag bara sitta kvar här ett tag, sen läggdags!

Vilken är var den första låten du slog på idag?

- Veronica maggio - jag kommer

Varför ska man läsa din blogg?

- för den är både personlig och lite allmän, typ. Sen är de ju världens bästa blogg också

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Då låg jag nog i sängen och försökte somna.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Haha nej de tror jag verkligen inte. Men fick en komplimang för mina blåa ögon av en turist idag faktiskt ;) Synd att dom är fejk, haha.

När fotade du något senast, och vad?

- idag, freja och sigge

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

- Har inte slösat en enda krona idag, och inte lär jag väl göra de heller ;)

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- papperskorg

Vad tror du att klockan är?

- 10 i 12 kanskee ;)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

- Jadu, jag har ingen aning faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0