bara för att

1. Hur gammal är du om fem år?
23, eller ja, nästan 23 ;) haha

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
mickis, magnus, maja, amanda och massa fler

3. Hur lång är du?
1.68 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
trassel tror jag

5. Vem ringde du senast?
magnus

6. Vem ringde dig senast?
pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
är vid station nu, gå :D

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vem jag ska ha tag på, har telefonskräck!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda!

10. När såg du senast din pappa?
alldeles nyss!

11. Vilken ögonfärg har du?
blueeee

12. När vaknade du i dag?
06:10

13. Vilken är din favoritjulsång?
jag såg mamma kyssa tomten, får så fina minnen ;) hehehöhö

14. Vilken är din favoritplats?
hemma vid martin

15. Vilken plats föredrar du minst?
hmmm, svårt, jag vet inte faktiskt!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
göteborg eller skåne

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
trodde alltid att det skulle börja brinna

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
mickis, idiot!

19. Hur stor är din säng?
liiiiten,

20. Har du stationär eller bärbar dator?
både och, eller den ena har väl dött men.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan såklart

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
inte en enda! Men en fin liten by kallad vansbro, och dalajärna då.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota

26. Är du social?
ibland

27. Vilken är din favoritglass?
svårt! men snickersglassen är god :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?
de vet jag inte.

29. Tycker du om kinamat?
nix

30. Tycker du om kaffe?
ohja!

31. Vad dricker du till frukost?
kaffe om nått

32. Sover du på någon särskild sida?
jag är inte vaken när jag sover så har ingen koll på det ;)

33. Kan du spela poker?
nej, har försökt lära mig, men är ju omöjligt

34. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
känner inte direkt, men josef

35. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och pyttelite franska

36. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

37. Föredrar du havet eller en bassäng?
har aldrig badat i havet, så jag vet inte.

38. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, eller inredningssaker till mitt rum.

39. Äger du dyrbara smycken?
nått enstaka.

40. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
one tree hill, som jag inte vet om de går längre??

41. Sover du med gosedjur?
nejjjj

42. Vad har du för ringsignal?
red hot chili peppers - snow

43. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja

44. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en korg

45. Kan du byta olja på bilen?
haha ja självklart kan jag det!..

46. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
dåligt med körkort här.

47. Läser du dagstidningen?
händer väl då och då.

48. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
p3

49. När var du i kyrkan senast?
nån skolavslutning tror jag

50. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
är nog bara en natt.

 

Min coola ringsignal som jag ALDRIG kommer kunna byta ut.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0