Åhh detta underbara väder!

Goddagens. Lika fin dag idag också, guuud va skönt, älskar när solen lyser och det är lagom varmt. Snodde mammas väst och tog en vända runt byn, det var till och med för varmt att ha den knäppt! Tror det varit uppe på 10+ som mest idag här hemma iallafall :) Idag har jag tagit en promenad hem till farmor och farfar. Där kolla vi på skidåkningen, tjejerna tog ju ett silver på stafetten! Så duktiga. Brukar alllldrig kolla på skidor, men de var väl rätt spännande ändå ;) haha. Efter det och fika så åkte vi till Duvnäs en vända, jag var dit och hämtade lite kläder och så, och plocka ihop allt som mina syskon lyckats dra fram. Såg verkligen ut som det hade bott 10 små apor i ett pyttelitet rum, i VARJE rum! Helst sjukt att dom kan stöka till så hemskt på bara en dag...

Snart tänkte jag iallafall cykla 45 min och köra lite övningar. Var nyss nere och hämtade lite filmer som mamma har. Platt mage/stark rygg ska jag börja med tänkte jag, få se om det funkar ;)
Hörs väl lite senare :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0