hemma från skolan

halloj! Eftersom jag tror att magsjukan sitter i så är jag hemma nu, även fast jag borde vara i skolan. Imorse var jag så yr i bollen när jag började göra mig i ordning så jag fick lov att lägga mig igen, eftersom jag inte visste om det kunde vara en början på skiten så stannade jag hemma. Mina knäppa kompisar vill inte att jag kommer i morgon heller eftersom dom inte vill bli smittade, men jag vill så gärna följa med klassen till borlänge i morgon! Vi ska dit och titta på nån särskola, vore ju jättekul! Vi får helt enkelt se hur det mås ikväll. Jag har bara haft magsjukan en gång i hela mitt liv även fast resten av familjen haft det fler gånger, så jag är inte så lättsmittad.

Iallafall så ska ja väl inte hem til martin ikväll då, utan får hålla mig inne. Kanske baka nånting, syrran gjorde mig lite sugen på och fixa ihop nånting. Men tänkte iallafall ta kort på sakerna jag köpte i borlänge nu när jag har en kamera :)

Vi hörs senare, ni vill väl veta vad jag skulle göra om jag fick en miljon? ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0