en alldeles normal dag

Hejsan hoppsan, sitter hemma vid pappsen nu och  bara väntar på att jag ska få magsjuka. Mamma, roger och freja har lyckats fått det, och jag har ju varit där ett litet tag iallafall. Enligt mor så skulle jag ha varit kvar där för att inte smitta dom som sitter här hemma, men känner att om jag inte har smittats så har jag ingen lust att bli smittad heller.

Har haft en mysig kväll/natt hemma vid martin, och en trevlig stund på selins med magnus. Fick min efterlängttade pizza, en åt upp 2 bitar innan jag var tvärmätt.. Imorgon blir de simning med katta om jag hittar min bikini, bränna bort några kalorrier... hehe

Ska hoppa in i dushen fort, sen blir det läggdags så jag hoppar upp pigg och glad till skolan i morgon! Ska dit tidigt och göra lite psykologi med magnus till hjälp.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0