nattinatti

Hejsan. Jag kom alldeles nyss hem från gymnasiemässan på skolan. var där och pratade om vårat program. Sa väl inte så himla mycket, men verkade vara fler nu iallafall som var intresserade.
Hade bara en lektion idag som började klockan 2, så jag sov kvar vid martin inatt istället för att gå hem. Det är mycket mysigare hemma vid han också, mest för att han är där!  :* iallafall, hade som sagt en lektion så efter den så gick jag och magnus hem till lisa och åt lite och spelade kort, innan vi sen drog till skolan igen. Känns som en väldigt värdelös dag, men såna får  väl också vara ibland.

Nu ska jag iallafall äta upp min lilla röra som jag fixade nyss, sen skka jag ta tag i pluggandet ett tag. Har såklart provi morgon, skoj liksom. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0