träningsnarkoman, ehhh

Pust, nu sätter jag mig o tar de lugnt ett tag. Idag blev jag som sagt hundvakt eftersom mamsen drog till falun. Sigge är så överenergisk så han är inte lugn en sekund, mer än när han äter då vill säga. Natalie kom hit vid 6 nån gång också, så drog vi igång och gymmade lite eftersom mamma har typ allt man kan behöva hemma. Tror vi häll på i lite mera än en timme faktiskt, och det var mycket effektivare att gymma hemma än att gå till de andra gymmet kan jag ju direkt påstå! Träningsverk!
Efter vårat lilla gympass blev de duschen, sen drog vi ut och promenerade en vända. Gick och pratade om att vi hade blivit så himla duktiga och så, sen helt plötsligt sitter vi inne på selins med varsin bananasplit. Joho, där rök den träningen på en gång.. haha

Nu är jag iallafall hemma och tänker ta mig nånting att äta eftersom jag snart svälter ihjäl, vilket inte är så bra. Imorgon kommer punkt 3, så bäst ni tittar in då också! ;)

Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0