söndagspizza, precis som vanligt..

Tjenare, sitter fortfarande hemma vid malin, dock har jag hunnit hem till mickis en vända och sen gått ner till selins för en god pizza. Servitriserna där är väl inte dom trevligaste skulle jag säga, eller ja, dom är ju roliga, men vettefan om dom vill att vi ska komma dit så som dom pratar.. hahah Ska stanna här ett tag till, sen ska jag ta med mig alla mina grejer härifrån och gå hem till min pojkvän, för jag saknar han!..

Listan tror jag att jag tar och börjar med i morgon istället, orkar inte med de nu :)

Pusshej, vi ses i morgon! Love you alllll!

Kommentarer
Postat av: natalie

Du josse, dom älskar oss helt klart! ;)

2011-01-03 @ 12:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0