rosa hår

Sådär, ganska duktig är jag väl som bloggat tre dagar på raken nu, får se hur länge jag lyckas med den där listan. När jag klistra ihop den där bilden med mami och papi så hitta jag tusen gamla bilder på bland annat mig från när jag var yngre, tro mig, de var jobbigt att se! haha. Jag hade rosa hår liksom.. jesus. Tänkte visa nån enstaka nu.. haha.

Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag gå hem till Martin, han lär väl få se mig i långt hår en sista gång innan jag klipper av de i morgon klockan 3 ;) Är lite nervös, men fan de ska bli så himla skönt.


På första bilden var väl färgen nästa ur, och på den andra bilden hade jag blå ögonskugga... BARA haha såg mest sjuk så fick bli lite svart där.
vad tycker ni? rosa igen va? ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0