new haircutt!

Halloj, sitter hemma hos mamma nu eftersom jag är hundvakt i morgon, griniga klubben kan man väl kalla gänget här hemma, inte fan vet jag varför dom säger åt mig att komma hit när jag ändå aldrig gör en sak rätt, idiotiiii!

Idag har jag varit ute med natalie, första gick vi till lokstallet och drack varsin latte, och världens godaste äppelkaka åt jag också! Efter de gick vi till medborgarhuset och pratade med katta och ida ett bra tag, sedan in i solariumet. Jag solar så ofta för jag tänker bli svart, bara så ni vet.. eehe

Har även bestämt mig för att klippa mig, kort ska de blir, för mitt hår ser ut som svinto eller nått liknande. De är inte så nice, har alltid världens största tova där bak, blää! Ni får en bild på frisyren jag ska fixa, sen får de va nog för idag. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: katta

det tycker jag verkligen att du ska göra josefine!! :D

2011-01-03 @ 23:32:52
URL: http://katarinawennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0