Mums med rocky roads!

Hejhopp! Som en del verkade lägga märke till igår så la jag aldrig upp första punkten direkt. Jag hann inte med eftersom jag blev så frusterad när jag kollade igenom bilder på mig själv, hur i helvete har jag sett ut?? haha. Jag var ju tvungen o springa till skolan så Magnus skulle slippa vara ensam också. Sen blev de inge mer blogg på kvällen heller eftersom jag hamnade hemma vid Martin. Gjorde då inte mig nånting ;)

Idag har jag iallafall varit ute nästan hela dagen känns de som. Vi började dagen i ishallen men några från klassen, vissa ville väl helt enkelt inte åka. Vi som var med hade iallafall jätteroligt, och det var inte så kallt heller faktiskt, antar vi rörde oss lagom mycket! Skidor på eftermiddan var däremot ingen höjdare enligt mig. Jag kan verkligen inte åka. Flera meter efter dom andra kändes de som jag var hela tiden, och när dom sen sa att vi skulle köra tunnelkull och norsk fylla ville jag helst lägga mig på backen och dö faktiskt. Men var iallafall med och jag och Magnus lyckades med världens snyggaste vurpa, åh herre min skapare säger jag bara, skapligt med hjärnskakning jag fått.... hehe Men ja, norsk fylla var iallafall ganska kul, tog bara ungefär en kvart innan jag fick på mig skidorna efter 10 varv :)

Nu kommer pappsen snart och hämtar mig, för jag sitter hemma hos farmor och farfar och myser. Ska hem och göra rocky roads, men först ska jag och mammsen till OK och hämta ut MINA SKOR som äntligen har kommit!!

Vi hörs sen också, puss på er älsklingar :** ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0