mitt rum e nystädat!

Hejsanhoppsan, syrran städade nyss mitt rum snäll som hon är, utan att jag betalar ett skit. Men de är väl för att hon vill snoka antar jag, dock lär hon inte hitta särskilt mycket där inne ;) hehe

Jag sitter och snorar, nyser och hostar heeela tiden, superkul att bli sjuk nu bara för de är skola i morgon. Men jaja, går dit i morgon och pluggar gärnet. Har faktiskt saknat skolan till skillnad från alla andra verkar de som på facebook. Sovmorgon tror jag iallafall att jag har, så slipper gå upp sådär jättetidigt iallafall.

Nu ska jag snart sätta mig vid tvn och kolla lite, men är ju bara skidor hela tiden så antar jag blir kvar här ett bra tag till ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0