massa minus ute

Precis kommit hem efter en kall timme runt jugranen i saltvik. Frejsa fick sjunga sin favoritsång prästens lilla kråka, och så fick hon en godispåse från tomten. De va lite dåligt plogat runt så jag tror närapå alla höll på att bryta fötterna av sig, jobbigt.

Eftersom det inte blev en alldeles för lugn kväll igår så ska jag sitta hemma ikväll och bara ta de lugnt, fast Martin kommer hit och gör mig sällskap. Vi får väl kolla tv eller nånting. Hatar att det är vinter. Finns ingenting att göra om du inte är ute och festar känns de som. Kanske om du är 10 år och tycker det är jätteroligt att leka i snön, men jag tycker inte det är någon höjdare. Åhh vad jag vill ha sommar, och va underbart med ett nio veckors långt lov från skolan. Jag behöver lite sömn tack!

Ska iallafall laga mig lite mat nu innan älskling kommer hit. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0