jonnas bajs

Å wow, jag har nästan fått i mig ett helt pringlesrör idag! Nånting lär då vara fel iallafall, för jag äter som en häst i vanliga fall och nu går de verkligen inte! Lite jobbigt faktiskt för jag är sjukt sugen på chokladkakan som ligger framför mig.. och massa annat. haha

Imorgon ska jag ha en göramassasaker-dag är de tänkt, ska städa mitt rum i första hand, vet att de brukar ta en massa tid, och sen tänkte jag även möblera om också så då lär de väl ta hela dagen. Tänkte jag skulle hinna med och göra klar mammas julklapp också som hon fortfarande inte har fått... hehe
Sen ska jag även skriva om min bästa vän från den där listan, så lär väl fundera under natten vem det är.... haha nejdå :)

Nu tänker jag sova, om jonna nångång kan sluta prata om hennes bajs, jag vill fan inte veta! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0