helt galet

.. att jag saknar min pojkvän, att det ska vara så jobbigt. Får vänta ända till fredag på han...

Har haft den segaste dagen den här veckan idag tror jag. När jag kom till skolan i morse så hade helena och sandra redan traskat iväg dit vi skulle hörde jag en liten fågel viska, och feg som jag är vågade jag inte gå efter eftersom jag inte riktigt visste vart jag skulle. Sen är de ju lite pinsamt o komma sent också när nån ska vara snäll och prata för oss liksom... Så jag stannade kvar i skolan, satt och spelade kort med mig själv, tills magnus skrev att jag skulle gå till OK för S och H var där. Så fick väl sitta en o en halv timme och lyssna på hur dom har de på SHRA.... skoj...
Resten av dagen har de bara varit flum. Idah blev lite grinig på mig när vi spelade kotten för att jag är så dålig förlorare, och älskar att jävlas när jag vinner, kan väl inte jag rå för?? :o haha

Nu har jag suttit på samma ställe ända sen jag kom hem ungefär, så är nog dags att lägga sig nu. Duschen orkar jag inte med så de får bli i morgon bitti, kan nog behövas så jag vaknar till.

ha en trevlig natt allihop, hoppas ni drömmer om mig :)) puss

Kommentarer
Postat av: dina polare

lyssna till ditt hjärta<3

2011-01-27 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0