godmorgon

Magnus väckte mig runt 11 tror jag för att hans skjuts var påväg. Han fick sova över efter våra festligheter igår. Efter min resa till borlänge som jag faktiskt hittade en hel del billigt på så gick jag och magnus till selins och gjorde idah sällskap en vända. Men som vanligt blev vi utslängda vid 11, så vi gick hem till idah och spelade ölspel med henne, herre min skapare vad vi skrattade! Tänk att man kan ha så roligt på bara 3 stycken! Dock deckade älsklingsidah runt 2, så då gick jag och magnus hem istället. Väckte nog hela huset när jag skulle ha in en madrass i mitt rum till magnus, inte fick den plats heller och de är ju förståeligt med alla kläder som ligger där inne.

Iallafall så hade jag en jättebra dag. Idag ska jag äta tacos med några underbara människor tänkte jag, vi får se hur allting slutar :) Färga håret ska jag också göra, vilken färg det blir får ni nog se sen, törs inte säga :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0