duschen är världens bästa ställe

Hejsan. Hoppade precis ut ur duschen för andra gången den här kvällen, kände att jag behövde de. Duschen är världens bästa tankeställe, älskar att stå där och gå igenom hela mitt liv. Tur inte varmvattnet tar slut så himla fort... hehe

Idag skulle ju vi som sagt meka med bilar, men de blev inte så mycket mekande, utan vi fick se när dom bytte däck och hade i luft i de eller nått, så de var ingen vidare hård dag. Dock jobbade jag på som sjutton på svenskan, och är äntligen klar med svenska A. Var rätt kämpigt med den där jäkla svenskan på slutet, fattade verkligen ingenting, men gick ju bra iallafall. Nu är de dags o börja på B, vilket inte heller känns så kul men. Iallafall fick jag ledigt på onsdag förmiddag av Helena, men ska till skolan och prata med massa nior som ska välja gymnasium. Prata inför massa folk är inte min grej, men jag har väl inget större val.

På fredag tänkte jag mig en liten utgång, ska på hockey först, sen får vi se vart vi tar vägen. Är ju barnvakt lördag morgon, så får inte bli försent. Det ska jag väl se till att fixa, duktig som jag är. Tänkte hinna med att sola en sista vända nu också för nån månad. Ska börja äta mina jäkla tabletter igen och får ju inte vara i solljus. Inte för att dom hjälper, men värt ett försök till kanske, bara jag slipper de här och kan se mig själv i spegeln som normalt folk igen så. SUCK

Nu ska jag gå upp och fortsätta fundera lite få se om jag lyckas somna, är inte de minsta trött.
pusshej iallafall, hörs i morgon!


ångrar att håret rök gör jag också... fan


Kommentarer
Postat av: amanda

vad duktig du är som är klar med svenskan nu! :DD

och NEJ du ångrar inte alls att håret rök!!! för de blev såå fint!

2011-01-13 @ 10:28:30
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0