Dobbar skulle nog inte vara fel.

Hejsan hoppsan. Min kväll spenderades med mickis och idah. Mickis kom hit och åt fruktsallad med mig. Vi kollade lite gamla bilder och gick sen hem till idah och gjorde henne och hennes pilska katt sällskap. Var nog de värsta jag sett.... haha Bacardi var såklart hemma också sötnosen! Efter promenaden hem är jag inte de minsta trött. En fin vurpa lyckades jag också med såklart. Det där som kallas dobbar skulle nog inte vara helt fel, hehe.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt och jobba med matte, men hur de brukar bli med det vet jag väl, inte vidare bra brukar det gå. Men som sagt ska jag verkligen försöka! Efter skolan ska jag simma med mickis och katta, va längesen nu, så behövs verkligen. Och bastun och skitsnack är ju de bästa nästan!

Nej, nu ska jag inte stri mer. I morgon ska jag berätta en saga som jag berättade för mickis på vägen hem idag. Ha en trevlig natt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0