bild av dig själv + 10 fakta


hah, söt tjej!

1. Jag skulle egentligen ha hetat Petronella, tur pappa fick vara med och bestämma..
2. Jag ogillar verkligen vintern så mycket så skulle göra vad som helst för att få bo i tex Australien..
3. Jag blir nästan aldrig kär på riktigt
4. Jag är kär på riktigt nu.
5. Ormar skrämmer liver ur mig.
6. Spindlar är inte heller något vidare, men andra insekter går ganska bra.
7. Jag älskar hästar, och ångrar sjukt mycket att jag slutade rida.
8. Jag har haft världens underbaraste häst som hette Evita.
9. Jag har grått fult nagellack på mig, men ska ta bort det snart.
10. Jag önska jag var bra på att åka skidor, eller iallafall kunde stå på ett par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0