9. min tro

Ehehe tro mig, drog av världens suck när jag såg vad det stog på listan idag. Tro? Jag har ingen tro, iallafall inte om vi pratar om de här med hur fan vi kom till. Gud tror jag inte på för 5 öre, big bang? no way. Faktiskt bryr jag mig inte så mycket heller. Varför måste man tänka så mycket för? tycker vi ska vara glada över att vad som än hände så blev vi som vi blev och dom flesta trivs väl bra med det. Jag vet att jag trodde nånting förut för nått år sen, som faktiskt lät ganska logiskt, men den teorin har ju såklart blåst bort med åren... Hm, ja inte vet jag. Och som sagt, inte bryr jag mig heller. I morgon blir de en liiite roligare punkt iallafall :)) hehe.

 

jani.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0