8. ett ögonblick

jahapp, jag har upplevt mååånga ögonblick i mitt liv såklart, så hade verkligen ingen aning om vad jag skulle välja, men kollade runt lite på youtube eftersom jag inte har några bilder på farmors dator och hittade styggaste videoklippet med mig och cattis som någonsin kommer att existera. va väl en dag för nått år sen när vi var lite rastlösa och bestämde oss för att toka lite. På med singstar och fram med utklädningskläder. Så kul som jag hade då är tveksamt om jag haft nån annan gång :p hahaVi avslutade kvällen med mys i husvagnen, massa flöööt och bra film, precis så som det ska vara :)
Saknar världens bästa cattis, känns som vi aldrig hittar på sånt här roligt längre. PUSS PÅ DIG BRUDEN


Cattis har de blonda svallet och jag har... grönt?  hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0