7. vad jag skulle göra om jag fick en miljon.

Ja,  tappa inte hakan nu, men en skönhetsoperation skulle jag göra. En bröstoperation. Varför? Ja varför ska jag gå och må dåligt över nånting resten av livet för? Spelar faktiskt ingen roll vad andra tycker om den saken, det tycker jag att jag bestämmer själv. När jag sa det till min farmor blev hon lite förbannad, och då vill jag inte veta hur mamma skulle reagera. Men slutpratat om det, det finns bra mycket pengar kvar efter den operationen. Så ja, jag skulle shoppa järnet efter det och så skulle jag dra iväg till solen såklart. Skulle säkert inte vara särskilt snål heller, bra att veta liksom ;)

Så ja, vem ger mig en miljon nu då?


Kommentarer
Postat av: Tom

:D du har så rätt! mår man inte bra och kan göra någonting åt det så ska man ju göra det! men jag vet att du har lika mkt skönhet som alla andra här i världen har ;p och pengarna kanske din farmor bjuder dig på? ;) hahaha :)

2011-02-09 @ 03:46:54
URL: http://tompaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0