6. typ av killar jag faller för

Tänkte att eftersom jag inte har nånting för mig så kör jag på med en punkt till, jag har ju missat nån dag så.

Hm ja, utseendet på killar är egentligen inte så noga, men jag drar mig absolut inte till killar som är överdrivet utseende fixerade. Eftersom jag själv inte är så modemedveten så vore de hemskt om jag hade en kille som klagade över att mina byxor inte är så snygga typ :D haha. Annars vet jag inte riktigt vad jag drar mig till för killar, typ, byers? haha. När jag tänker efter har jag väl typ bara varit med massa såna? hehe.

Men ja, utseendet är inte det viktigaste tycker jag, huvudsaken han vågar visa sina känslor för mig och kanske drar på sig nå snyggt när de är nå speciellt så är jag nöjd :) Eftersom jag redan har min dröm så behöver jag inte tänka så mycket!

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0