5. vad är kärlek?

ja, inte fan vet jag... hehe

Hahah, jag har väl redan sagt att jag inte tycker om att prata om kärlek va? Så äre iallafall så hur detta ska funka de vet jag faktiskt inte... haha

Jag har inte varit kär många gånger, så jag vet väl inte riktigt de där, haha. Kärlek är väl när man trivs att vara med varandra, och kan vara sig själv med varandra. Sen lär man ju även känna att det känns speciellt att träffa den personen man är kär i, att man går och längtar liksom. Jag känner mig så töntig när jag skriver just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till, pratar väl helt enkelt inte om känslor med vem som helst. ´

Byebye bitches, nu har ni nånting att skratta åt iallafall. Pusshejs



tjusiga tullipaner, eller va heter de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0