3. mina föräldrar

Jahapp då var de dags för tredje punkten, där jag ska skriva lite om mina föräldrar.

Mina föräldrar träffades när dom var ungefär lika gamla som jag är nu, sen gifte dom sig i samma veva som min syster elvira föddes. Nu är dom skilda sen jag var ungefär 8, men har bra kontakt med varandra ändå, vilket är väldigt skönt. Mamma heter Susanna och är runt 40, vet faktiskt inte exakt hur gammal men, haha. De bästa hon vet är nog att träna, kom hem till mig så märks det, vi har träningscyklar o grejer överallt känns de som. Fotbollstränare är hon åt min systers lag också, så de är väl också ett stort intresse kan jag tro. Sen älskar hon djur också, allra mest hundar. Mamma och jag hade mycket bättre kontakt förut. Jag kunde prata om allt med henne, men nu är jag aldrig hemma längre vilket gör att de blir väl inte som då. Men hon är iallafall världens bästa, och jag vet att hon ställer upp efter lite tjat ;) haha
Pappa heter iallafall Peter och är 45 år, de vet jag faktiskt ;) Pappa är nörd rakt igenom, det är bara hockey och fotboll som existerar i hans huvud. Han är nämligen tränare åt min brors lag i båda delarna. När jag har nånting på hjärtat är de sällan jag får prata klart, för han kommer med kommentarer som "ja han tog i som fan idag på träningen", inte så skoj alltid kanske, känns inte som jag bryr mig så mycket om vilka som tar i och inte ;) haha. Nej men han är väl även hästintresserad så när jag började rida för några år sen så var de pågrund av han. Pappa är absolut världens bästa och snällaste människa, jag har aldrig bråkat med han i hela mitt liv, och han ställer upp, alltid!

Självklart tycker jag som alla andra att jag har världens bästa mamma och pappa, och jag älskar dom mest i hela världen. Jag har bara en mamma, och en pappa, utan dom vore allt så jävla värdelöst.


hemskt dåligt redigerad bild, men de får ni allt leva med, fanns ingen
med båda på så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0