1.presenatera dig själv

Nu börjar jag med listan tänkte jag, och den första punkten är att presentera sig själv. Jag tänker inte göra nån lång presentation eftersom jag gissar på att alla som läser redan känner mig rätt bra. haha
Jag heter Josefine, min pappa bor i duvnäs och mamma i vansbro, så år väl på båda ställena, mest hos pappa nu för tiden. Massa småsyskon känns de som jag har också, Hugo, elvira och freja är de väl egentligen bara, men tro mig, de räcker gott och väl, eftersom freja är i nån slags trotsålder som hon aldrig verkar komma ur, och elvira blir tonåring om nån dag, skojsigt.. haha. Jag är 17 år och går andra året på gymnasiet, barn&fritidsprogramet. Hade väl egentligen velat gå nånting annat, men har väl inget vidare läs- och skriv huvud så betygen är inte direkt på topp, hehe. Trivs bra iallafall eftersom jag har världens bästa kompisar som går i samma klass :) Världens bästa pojkvän har jag också skaffat mig, helt underbar, tycker om han otroligt mycket!
Mja, jag vet inte vad jag ska säga, på fritiden gör jag väl inte så himla mycket, festar på helgerna och umgås med kompisar på vardagarna, börjar spela fotboll igen nu i helgen också efter ett års uppehåll ungefär. Blir nog skojsigt.

Så, var de nånting av de där ni inte visste så vet ni det nu iallafall. Imorgon tar jag andra punkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0