16. min första kyss

Nr 15 var mina drömmar. Och jag känner att jag inte orkar skriva om det. jag vet inte riktig vad jag har för drömmar. Så jag hoppar över den och går direkt på punkt 16, min första kyss.

jag var 14 år, så gick väl i 8an. var ju som jag sa förut väldigt blyg när jag var mindre, så pojkvänner var jag väl livrädd för, haha. Blev iallafall tillsammans med A som var ett år yngre, men ända gångerna vi umgicks med varandra var i skolan. Min första kyss fick jag iallafall vid mitt skåp, och ja, jag vet inte riktigt vad jag tyckte om de.. haha. Va ju inte direkt sådär romantiskt, både hans och mina kompisar stog en halvmeter ifrån oss och glodde. Mja, jag minns inte så väl, var iallafall inget märkvärdigt. Jag och A var ihop i 4 månader ungefär.

japp så var det med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0