13. den här veckan

Var ju passande att jag skulle skriva om veckan på en söndag, eller hur?
Mja, den här veckan var ju första skolveckan efter jullovet. har blivit alldeles för lite sömn och skippat lektioner alldeles för ofta, men de blir bättre, alldeles säkert redan till nästa vecka. Har haft många trevliga dagar med mina bästa vänner, fikat på lokstallet, varit hemma vid idah och pratat skit och ätit mat, träffat martin har jag också gjort nån dag, blir väl inte lika mycket när jag måste till skolan. Annars har jag inte gjort så mycket den här veckan. Tänkte gå på fotbollsträning, men körde på hemma istället. Helgen spenderades hemma vid Idah och på selins och sen hos norrlands-jonas. Martin har sovit hos mig hela helgen också, jag som inte trodde han vågade ;) haha
japp, de var denna vecka de, nästa kanske blir lite mer spännande, iallafall ska jag försöka göra lite mer.

tjarååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0