12. min handväska

Då var det sags att visa er min handväska. Är inte så mycket att se skulle jag säga, men antar jag lär visa er ändå. Det är mycket som jag vanligtvis inte har i väskan just nu, men de beror på att jag var ut igår som sagt, är lite skillnad på grejer helger och vardag för mig iallafall.


*plånbok
*parfym
*hårspray
*massa papper från skolan
*försvarets hudsalva
*kamera
*laddare till telefon
*dove lip care
*repairing day lotion
*nagellack
*godis
*ramlösa
* tetracyklin
*plastmuggar
*USBminne
*tamponger
*ibumetin


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja är du säker på att det är ramlösa inte något annat;)

2011-01-15 @ 15:43:02
Postat av: josse

helt hundra faktiskt

2011-01-15 @ 18:20:22
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0