en supermysig vinterdag!

Åh vad de är mysigt väder idag! Har verkligen haft en superbra dag även fast jag är barnvakt. Gick upp tidigt och var inte de minsta trött eftersom jag slockna så tidigt igår. Har varit ute och åkt pulka med systrar + Tilde, gått en vända i skogen med min älsklingsvovve och nu sitter jag ensam och dricker kaffe medans jag väntar på dom andra som är och köper godis. Ska snart plocka ihop lite här och sen göra eld så jag kan duscha. Ikväll drar jag till skamhed med mina goda vänner och försätter kvällen lika trevlig på fest! Eftersom jag vill ha en lika bra dag i morgon blir de inte särskilt mycket älkohol, de är en sak som är säker! ;) Lite fina bilder på mina underbaringar har jag också, så njut av dom ni medans jag börjar städa. Ha de bra! Puss
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0