simning, gym, semla...

Hejsan. Som jag sa i förrgår så hann jag inte med nå blogg igår, men ska blogga som sjutton idag istället :)
I morse vaknade jag med världen mest fruktansvärda mensverk. MUMS tänkte jag då. Jag blir så jävla förbannad, snart sliter jag ur p-staven ur armen faktiskt. Bara för att jag sagt att jag ska simma tisdag och fredag, jävla helvetes skit.
Iallafall så led jag mig igenom skoldagen tills halv 2 då magnus kom som en räddare i nöden med en ibumetin. Så jag kunde följa med till gymmet iallafall, jag och Magnus körde på som aldrig förr trots träningsverk från gym och simning tidigare i veckan ;) Nu jäklar är jag på G! ;)

Eftersom jag tyckte jag var så duktig på gymmet så förtjänade jag en semla som jag och farmor bakat, dom var supergoda, och självklart var det vanilj i och inte äcklig mandelmassa! Skulle varit hem till martin också som vanligt, men de hinner jag inte för pappsen är väl lika stressad som vanlig och ska hem tidigt, suck. Istället sitter jag vid farmor och väntar på att hockeyn ska ta slut.

Mja, detta var väl inte världens roligaste uppdatering, men ni har då nånting att läsa iallafall :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0