idrottslärarN'

Hejsanhoppsan! Blev ju inte så mycket bloggande igår som ni märkte. Jag gick och käkade en pizza med Mickis efter skolan, sen så gick jag hem till min botfriend och spenderade kvällen o natten där. Imorse lyckades jag nääästan ta mig till skolan i tid, kom en kvart sent bara.. haha. Torsdagar är så himla tråkiga, ändå bra är väl idrotten på slutet, men jag har håltimme i 3 timmar själv, så de är inge vidare. Dock skulle jag ändå aldrig få för mig o byta till pedagoglinjen, så jäkla tråkigt ;) haha
Idag var det iallafall min tur att ta hand om idrottslektionen. Hade inte förberett mig så mycket, utan fixade ihop allt på den långa håltimman, så tyckte att jag inte lyckades alldeles för bra. Men jag tyckte iallafall att det var roligt att spela fotboll, och kolla på när dom plågades på mina stationer. Mickis lilla stumpan höll ju på att gå åt ;) haha.
Nu ska jag snart kila iväg till martin igen, men först lär jag duscha av mig efter en våldsam fotbollsmatch. Charå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0