ett jätterörigt inlägg

Hellu! Har precis kommit hem efter en vända på selins med mickis efter skolan. Hon fick lov att vända på Nicke som skulle hämta henne, så då fick vi ju lov att fördröja tiden med nånting, så de fick bli mat ;) Hon har iallafall åkt hem nu.

Skoldagen har väl varit som vanligt, bra när jag väl tog mig dit :) Gympan var superkul faktiskt, men hade vi förlorat i fia med knuff så hade jag spottat på andra laget... hehe. Tur nog vann vi, mest för vi är grymma!
Lyckades bryta mitt finger också, eller nästan iallafall, de är helt blått. Mickis fick halta hem och pappa fick en bräda i huvudet på jobbet, vi funderade på om det var fredag den trettonde men kom på att det bara är torsdag.

Nu ska jag väl pyssla med nånting på den här makapären till 10 ikväll när pappa kommer o hämtar mig. Lyckas alltid med att inte ha nånting att göra just på torsdagar, bara för jag lär vänta så länge, skojsigt.

Japp, ett rörigt inlägg, men de får ni leva med just nu för jag känner mig lite rörig. Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0