bloggmode off.

hejsan hoppsan! hur är läget med mina bloggläsare? Själv mår jag prima faktiskt, nästan alldels utmärkt!
Hade som sagt myskväll med mickan igår så inge dagenefter -måilla idag. I fredags var Martin här, vi kollade film o så då med så har varit en jättelugn o skön helg, väldigt skönt faktiskt.
Just för tillfället sitter jag och väntar på min sallad, har inte ätit på hela dagen så blir en beställning från selins, måste ju gå runt för dom också så är snäll och ger dom lite money. Eller pappa ger dom pengar.. Solsidan väntar jag också på, det är så grymt men jag lyckas alltid missa det! Är väl oftast vid martin eller vid selins på söndagar.. pinsamt. hehe
Nej känner att de blir lite rörigt här, är inte på blogghumör som ni kanske märkt på antalet inlägg, så ska komma igen med nya tag i morgon få se om de blir nå bättre. Puss hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0