13. mitt drömbröllop

Haha oj, svårt!
För det första så vill jag egentligen inte gifta mig. Efter en massa tjat från människor har dom lyckats övertala mig om att det är ganska onödigt. Men man kan ju ändå tänka sig själva bröllopet, det måste väl nästan varje tjej vilja uppleva. En lång vit klänning och massa massa blommor ;) haha. Jag skulle iallafall gifta mig ute, en fin sommardag när solen lyser som mest. Helst skulle jag väl gifta mig i Duvnäs också där mamma och pappa gifte sig, superfint och lite speciellt att gifta sig på samma ställe som dom tycker jag. Sen ska jag såklart, om jag gifter mig, gifta mig med någon som jag lever med livet ut, haha ;) mer har jag inte planerat, ganska onödigt med tanke på att jag inte tänkt gifta mig än på många många år om så blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0