såhär var det..

ska sammanfatta helgen lite snabbt för kom på att jag aldrig skrev om lördagen igår :) Som ni vet blev de tidiga mornar för min och frejas del. På lördan så åkte jag, amanda och sofie iväg till malung, mest för att umgås med varandra, men även för o festa vilket jag ju inte skulle! Som tur var så var det inte hur mycket drag som helst i malung, utan vi kom hem ganska tidigt faktiskt, eller ja runt 3 tror jag. Dock blev de lite dyrt att komma hem, men de är sånt man får leva med..

Idag var jag ju som ni såg till mickis och färgade håret. Blev inte vidare bra, men de duger iaf, trodde de var värre när jag tog av handduken från håret, haha! Såg ut o va flintis på ena sidan men de är jag inte. höhö

Nu tänkte jag snart gå och lägga mig. Länge sen jag mådde såhär, tjaa, ungefär ett år sedan om jag ska vara exakt. Trodde inte jag skulle behöva vara med om detta en gång till faktiskt, trodde att man blev visare ju äldre man blev..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0