So fucking freezing!

Åhhh heeeeelt värdelös kväll igår om jag ska vara ärlig. Hade kunnat spara pengarna som jag på tusentals bussar hit o dit och mat och varit hemma istället, hade varit minst lika kul. Höll verkligen på att frysa ihjäl på slutet för de var så fruktansvärt, så nu har jag även dragit på mig en rolig förkylning som de verkar. satt på samma bänk i flera jävla timmar och väntade på nattbussen som kom vid 2. var verkligen inte pepp alls så drack nära på ingenting. På kvällen slutade det även med att vi inte visste vart vi skulle ta vägen, men vi hade tur och lyckades få en sovplats ändå, hade inte gärna sovit på bänken där.. haha
Nej som sagt, helt värdelös kväll, och inte falun på väääääldigt länge igen!

Ikväll ska jag se på film och äta nått gott. Men ska börja med att hoppa in i duschen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0